TonyResort
Vidaus tvarkos taisyklės
1. Pagrindinės sąvokos
Renginio Užsakovas – tai fizinis ar juridinis asmuo, užsakantis apgyvendinimo, maitinimo, erdvių (vidaus ir lauko) nuomos paslaugas, lauko ir vidaus pramogas, kurias teikia TonyResort viešbutis – konferencijoms, privatiems, verslo ir kt. renginiams bei šventėms organizuoti ir pasirašantis paslaugų teikimo sutartį, arba avansiniu mokėjimu patvirtinantis suderintų paslaugų užsakymą.
Viešbučio Svečias – tai fizinis ar juridinis asmuo, užsakantis apgyvendinimo, maitinimo paslaugas bei lauko ir vidaus pramogas, kurias teikia TonyResort viešbutis.
Restorano Svečias – tai fizinis ar juridinis asmuo, užsakantis maitinimo paslaugas.
Šios taisyklės nustato paslaugų teikimo sąlygas, svečių teises ir pareigas Pramogų ir poilsio komplekse „TonyResort“ – toliau vadinamas tiesiog Viešbučiu).
2. Rezervacijos pateikimo ir patvirtinimo tvarka
Rezervacijos Viešbučiui dėl paslaugų teikimo turi būti pateikiamos internetinėje svetainėje www.tonyresort.lt arba siunčiamos elektroniniu paštu [email protected] arba pateikiamos žodžiu, skambinant telefonu +37061144445;
Svečias, pateikdamas rezervaciją Viešbučiui, turi nurodyti į atvykstančių svečių skaičių, savo vardą ir pavardę, kontaktinę informaciją (el.paštas ir mob. tel. numeris), pageidaujamo kambario tipą, kambarių skaičių, atvykimo bei išvykimo datas.
Viešbutis gavęs rezervaciją (vienu iš ankščiau nurodytų būdu), pateikia svečiui išsamią informaciją apie pageidaujamas rezervuoti Viešbučio teikiamas paslaugas, nurodydamas prašomą sumokėti rezervacijos mokestį už rezervuotas Viešbučio teikiamas paslaugas – bei informuodamas kuriais būdas svečias gali sumokėti rezervacijos mokestį.
Rezervacijos mokestis – sudaro 100 proc. užsakomų paslaugų kainos. Išskyrus išimtinius atvejus.
Gavęs svečio rezervacijos mokestį už rezervuotas Viešbučio teikiamas paslaugas, Viešbutis elektroniniu paštu patvirtina teikiamų paslaugų rezervaciją.
3. Rezervacijos atšaukimo tvarka
Individualiam svečiui savo rezervaciją atšaukus likus ne mažiau kaip 72 val., iki atvykimo dienos, nurodytos rezervacijos patvirtinime, svečio, pagal išankstinio mokėjimo sąskaitą, sumokėtas rezervacijos mokestis, už rezervuotas Viešbučio teikiamas paslaugas yra grąžinamas svečiui, į jo nurodytą banko sąskaitą.
Individualiam svečiui neatvykus ir iš anksto (likus ne mažiau kaip 72 val., iki atvykimo dienos) neinformavus Viešbučio, yra imamas mokestis, lygus vienos, atitinkamai rezervuoto kambario tipo, paros kainai, už Viešbučio numerio faktinę prastovą.
Grupių (10 ir daugiau kambarių) apgyvendinimo ir/ar maitinimo paslaugų rezervacijos atšaukimo tvarka:
– Jei Viešbučiui apie grupės apgyvendinimo ir/ar maitinimo paslaugų rezervacijos anuliavimą pranešama prieš 30 kalendorinių dienų iki Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacijoje nurodytos atvykimo dienos, Viešbutis anuliavimo mokesčio neima;
– Jeigu apie grupės apgyvendinimo ir/ar maitinimo paslaugų rezervacijos anuliavimą pranešama vėliau nei prieš 30 kalendorinių dienų iki Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacijoje nurodytos atvykimo dienos – imamas 25 % visos apgyvendinimo ir/ar maitinimo paslaugų kainos, nurodytos Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacijoje, anuliavimo mokestis;
– Jeigu apie grupės apgyvendinimo ir/ar maitinimo paslaugų rezervacijos anuliavimą pranešama vėliau nei prieš 14 kalendorinių dienų iki Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacijoje nurodytos atvykimo dienos – imamas 50 % visos apgyvendinimo ir/ar maitinimo paslaugų kainos, nurodytos Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacijoje, anuliavimo mokestis;
– Jeigu apie grupės apgyvendinimo ir/ar maitinimo paslaugų rezervacijos anuliavimą pranešama vėliau kaip likus 14 kalendorinių dienų iki Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacijoje nurodytos atvykimo dienos, imamas 100% visos apgyvendinimo ir/ar maitinimo paslaugų kainos, nurodytos Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacijoje, anuliavimo mokestis.
4. Svečių atvykimas / apgyvendinimo paslaugos
Svečių atvykimas į Viešbutį yra nuo 15:00 val., išvykimas iki 12:00 val.
Į Viešbutį atvykęs svečias ir kartu su juo atvykę asmenys privalo pateikti galiojantį asmens tapatybės dokumentą.
Svečiui (-iams) atvykus į Viešbutį, jam (-jiems) yra pateikiama svečio kortelė, kurioje būtina užpildyti galiojančio asmens dokumento (paso, asmens tapatybės kortelės) duomenis arba Viešbučio administratorius, registruodamas atvykusį svečią, naudojasi jo pateikto dokumento duomenimis, o pabaigęs registraciją – grąžina asmens dokumentą svečiui. Viešbučio administratorius pasilieka teisę nepriimti apgyvendinimui asmenų, kurie atsisako pateikti reikiamus asmens tapatybės dokumentus.
Svečias turi apmokėti sąskaitą atvykimo dieną, jei prieš tai išskirtiniu atveju, nebuvo atlikęs 100 proc. rezervacijos apmokėjimo.
Fiziniai asmenys atsiskaityti gali grynaisiais pinigais (EUR), banko kreditinėmis kortelėmis arba galiojančiu Dovanų kuponu.
Svečiui pageidaujant, už papildomą mokestį yra suteikiama papildoma vieta jį lydinčiam asmeniui (-ims). Papildomos lovos kainos, teirautis viešbučio registratūroje.
Svečiai, gyvenantys Viešbutyje trumpiau nei visą parą, moka visos paros kainą, nepriklausomai nuo atsiskaitymo valandos.
Svečiui pageidaujant ir esant tokiai galimybei, yra suteikiamas vėlyvas išvykimas, taikant papildomus mokesčius, atsižvelgiant į pageidautiną, išvykimo laiką. Ar galimas vėlyvas išvykimas, paaiškėja išvykimo dieną.
Svečiui, sumokėjusiam už Viešbučio teikiamas paslaugas, tačiau nusprendus jomis nesinaudoti, pinigai negrąžinami. Išvykus iš Viešbučio anksčiau nei buvo numatyta rezervacijoje, t. y. neišbuvus viso laiko, pinigai už neišbūtą laiką Svečiui negrąžinami.
Viešbutis dirba kasdien, 24 valandas per parą. Nuo 22 val. ne sezono metu (nuo spalio 1 iki balandžio 30 d.) ir nuo 23 val. sezono metu (nuo gegužės 1 d. iki rugsėjo 30 d.), įėjimas į Viešbučio registratūros pastatą yra rakinamas, tačiau paspaudus ant durų esantį skambučio mygtuką, arba paskambinus į registratūrą numeriu +37061144445, svečius netrukus pasitinka Viešbučio registratūros darbuotojas.
Viešbutis yra draugiškas gyvūnams. Svečiai su gyvūnais turi įspėti administraciją iš anksto. Už gyvūnų apgyvendinimą yra imamas papildomas, tuo metu galiojantis, mokestis. Apie kurį informaciją suteikia Viešbučio administracija.
Viešbutis pasilieka teisę neįsileisti nepageidaujamų asmenų, remiantis Viešbučio vidaus tvarkos taisyklėmis bei kitais lokaliais ar LR galiojančiais norminiais aktais.
Viešbučio patalpose draudžiama lankytis ir kelti grėsmę nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų apsvaigusiems asmenims dėl jų pačių ar kitų asmenų saugumo. Svečius, kurie įtariami apsvaigę nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų, kurių elgesys yra netinkamas, gali sutrikdyti kitų svečių ramybę, kelti pavojų kitų svečių saugumui, prieštarauja moralei bei kitoms visuomenėje priimtoms elgesio normoms, personalas turi teisę, be sumokėto paslaugos mokesčio kompensacijos, paprašyti palikti Viešbučio teritoriją ar konfliktiniu atveju, iškviesti policiją ar kitas kompetentingas institucijas.
Dingus Viešbučio inventoriui arba jį sugadinus, kaltininkai atlygina padarytą žalą. Jei dėl padarytos žalos negalima apgyvendinti kitų svečių, mokama pilna kambario kaina, žalos pašalinimo laikotarpiu.
Visišką atsakomybę už Viešbutyje gyvenančių vaikų iki 18 metų ir neįgalių asmenų sveikatą, saugumą, tinkamą elgesį, šių taisyklių laikymąsi prisiima tėvai (globėjai) arba lydintys pilnamečiai asmenys. Viešbučio personalas neatsako už be suaugusiųjų priežiūros paliktus vaikus.
Už visas paslaugas/prekes, kurias Viešbučio svečiai įsigijo / panaudojo, tačiau dėl tam tikrų priežasčių išvyko neatsiskaitę, Viešbutis el. paštu išsiunčia sąskaitą, detalizuodamas neapmokėtas paslaugas bei jų kainas. Jei svečias neapmoka sąskaitos per sąskaitoje numatytą terminą, Viešbutis turi teisę kreiptis į atitinkamas teisėsaugos institucijas ar / ir skolų išieškojimo paslaugas teikiančius tiekėjus skolai išieškoti.
Viešbučio teritorijoje ir patalpose filmuoti ir fotografuoti galima tik gavus raštišką administracijos sutikimą.
Jūsų saugumui užtikrinti Viešbutyje bendro naudojimo patalpose įrengtos vaizdo stebėjimo kameros.
5. Atsakomybė ir daiktų saugojimas
Svečiai vertingus daiktus privalo laikyti kambaryje esančiame seife. Jei kambaryje nėra seifo, maloniai prašome vertingus daiktus, palikti registratūroje esančiame seife. Viešbutis neatsako už daiktus, paliktus ne seife.
Viešbučio personalas, radęs paliktus daiktus, esant galimybei, iškart daiktus grąžina savininkams. Svečių pamesti, numeriuose rasti daiktai yra saugomi ne ilgiau kaip 3 mėnesius. Viešbutyje saugomi svečiui priklausantys daiktai gali būti išsiųsti paštu ar kitaip perduoti, jei svečias sutinka iš anksto apmokėti daikto (-ų) siuntimo ar kitokias daikto (-ų) pristatymo išlaidas.
Svečiai yra tiesiogiai atsakingi už savo atsivežtų vertingų ir kitų daiktų saugumą. Viešbutis neatsako už svečių asmeninius daiktus, paliktus bendrose Viešbučio patalpose ar teritorijoje ir/ar padarytą jiems žalą, ar tai, kad svečiai juos prarado ir/ar sugadino, naudojantis tinkamai Viešbutis teikiamomis paslaugomis.
6. Draudimai ir rekomendacijos
Visi daiktai, esantys kambariuose ar kitose patalpose, teritorijoje, yra Viešbučio nuosavybė. Todėl svečiai negali išsineši jokių daiktų, išskyrus vienkartinio naudojimo higienos priemones.
Kambariuose ir bendro naudojimo patalpose neleidžiama perstumdyti baldų ar pernešti juos į kitus kambarius, rašyti ar kitokiu būdu gadinti sienas, baldus ir kitą inventorių.
Viešbučio kambaryje apgyvendinti daugiau asmenų, nei yra nurodoma administratoriui ar atsivesti pašalinius asmenis, prieš tai neįspėjus Viešbučio administratoriaus, draudžiama.
Draudžiama palikti mažamečius vaikus be priežiūros kambariuose ar kitose Viešučio teritorijos vietose.
Sugedus inventoriui prašome nedelsiant nepranešti apie tai administracijai.
Prašome nepalikti įjungtų elektros prietaisų.
Laikyti Viešbučio kambariuose ir kitose erdvėse lengvai užsidegančias, degias, pavojingas, kvapus skleidžiančias ir pan. chemines ar kitokias medžiagas, bet kokius pavojingus įrenginius, prietaisus, medžiagas ir pan. griežtai draudžiama.
Draudžiama antklodes, rankšluosčius ir patalynę naudoti lauko pramogoms, išsinešti kambaryje esančius rankšluosčius, chalatus ir kitą tekstilę.
Viešbučio / Komplekso teritorijoje fejerverkus galima leisti tik Užsakomųjų renginių metu, užsisakant tokias paslaugas oficialiai teikiančias įmones ir tik gavus raštiškus leidimus iš Viešbučio / Komplekso administracijos ir Trakų raj., savivaldybės. Taip pat draudžiama naudoti ugnies / kitus į orą leidžiamus žibintus, balionus, konfeti ar kitaip teršti aplinką. Pažeidus šias taisykles, taikoma – bauda nuo 1000 Eur.
Draudžiama naudotis elektros prietaisais, išskyrus tuos atvejus, kai tie prietaisai yra paimti iš administracijos ir ji yra iš anksto įspėta apie tokių prietaisų naudojimą. Nedraudžiama naudoti įvairius pakrovėjus: kompiuterių, telefonų, skutimosi mašinėles, plaukų džiovintuvus.
Laikyti kambariuose gyvūnus, nepranešus iš anksto administracijai – draudžiama.
Laikyti agresyvius gyvūnus, galinčius pakenkti kitiems Viešbučio svečiams – draudžiama.
Draudžiama trukdyti kitiems Viešbučio svečiams mėgautis poilsiu. Jei pastebėjote, kad poilsis yra trukdomas, prašome pranešti Viešbučio registratūrai.
Svečiui (-iams) pažeidus Lietuvoje galiojančias Triukšmo ribojimo (valdymo) vakaro ir nakties metu taisykles, atsakomybė tenka jas pažeidusiam asmeniui ar už jį (juos) atsakingiems asmenims (tėvams, globėjams).
Rūkyti viešbučio kambariuose ir standartinių kambarių terasose yra griežtai draudžiama. Bauda – 50 eurų. Rūkyti galima tik privačių namelių (Šeimyninių apartamentų bei Liukso klasės apartamentų) terasose bei specialiai tam įrengtose, atitinkamais ženklais pažymėtose ir pritaikytose vietose.
Draudžiama palikti mažamečius vaikus be priežiūros kambariuose, restorane ir lauko erdvėse. Tėvai ar nepilnamečių vaikų globėjai (prižiūrintys asmenys) privalo užtikrinti vaikų saugumą Viešbutyje.
Įsinešti į Viešbučio teritoriją pavojingus sveikatai ir gyvybei įrankius, ginklus ar kitas priemones. Įsinešti, naudoti, saugoti ir vartoti bet kokias narkotines ar kitokias psichotropines medžiagas. Visais tokiais atvejais administracija kviečia policiją.
Draudžiama įžeidinėti, žeminti darbuotojus, filmuoti ar fotografuoti darbuotojus bei svečius be jų sutikimo.
Viešbučio teritorijoje kurti laužus (maisto kepimo / gaminimo ar kitais tikslais) draudžiama.
Draudžiama, bet kokiais veiksmais niokoti augalus, esančius namelių terasose ar viešbučio teritorijoje ir už jos ribų.
Viešbučio teritorijoje yra gilus vandens telkinys (upėtakių tvenkinys). Lipti, maudytis, mesti šiukšles ar bet kokius daiktus į tvenkinį griežtai draudžiama.
Draudžiame šerti tvenkinyje esančias žuvis savo atsineštu maistu.
Draudžiama laipioti ir vaikščioti tvenkinio kraštais, išskyrus tik tam numatytuose praėjimo takeliuose.
7. Apsistojimas su augintiniais
Visoje Viešbučio teritorijoje svečių augintiniai gali būti vedžiojami tik su pavadėliais, paleisti augintinius laisvai bėgioti poilsio komplekso teritorijoje yra griežtai draudžiama.
Griežtai draudžiama leisti augintiniams tuštintis ant teritorijoje augančių dekoratyvinių augalų ir gėlių. Augintinių šeimininkai nedelsiant privalo surinkti visas savo augintinių išmatas. Už šiame punkte numatytų taisyklių nesilaikymą, Viešbučio administracija gali taikyti papildomus mokesčius.
Klientai patvirtina, kad jiems yra žinoma, kad patalpų ir teritorijos priežiūroje yra naudojamos priemonės, skirtos apsaugai nuo graužikų, todėl prisiima visą atsakomybę dėl klientų ar jų augintinių sveikatos sutrikimų ar padarytos jiems žalos ir sutinka, kad TonyResort poilsio ir pramogų kompleksui nebus taikoma civilinė atsakomybė.
Atvykus su augintiniais yra taikomas papildomas, tuo metu galiojantis mokestis, atsižvelgiant į augintinio dydį / svorį.
8. Gilušio ežero esančiame viešbučio teritorijoje taisyklės
Draudžiama plaukioti netvarkingai, trukdant kitiems poilsiautojams.
Draudžiama šiukšlinti ar kitaip teršti aplinką.
Draudžiama palikti vaikus be priežiūros tiek vandenyje, tiek prie vandens.
Viešbučio paplūdimyje yra taikomas švaros mokestis ne Viešbutyje apsistojusiems svečiams. Viešbutyje apsistojusiems svečiams nuo atvykimo dienos 15 val. iki išvykimo dienos 12 val. švaros mokestis nėra taikomas.
Viešbutis neatsako už nesaugiai paliktas ir prarastas vertybes ir/ar padarytą joms žalą.
Apsvaigus nuo alkoholio ar kitų psichotropinių medžiagų griežtai draudžiama lipti į vandenį.
Draudžiama savarankiškai kirsti eketes ir žvejoti neturint Žvejo bilieto.
9. Pirtys
Prieš renkantis pirties paslaugas, svečiui rekomenduojama pasitikrinti sveikatos būklę bei pasitarti su savo gydytoju, kad įsitikintų, ar sveikata leidžia naudotis pirčių paslaugomis. Viešbutis neprisiima atsakomybės dėl svečio sveikatos būklės, neatsako ir neatlygina svečiui dėl jo sveikatai ir gyvybei padarytos turtinės bei neturtinės žalos.
Draudžiama atsinešti ir naudoti savo užpilus ir ekstraktus.
Draudžiama patiems pilti vandenį ar kitus skysčius ant akmenų (elektrinėse pirtyse), pažeidus šias taikyles Viešbučio administracija gali taikyti papildomus mokesčius.
Malkomis kūrenamose pirtyse ant akmenų gali būti pilamas tik natūralus vanduo, be jokių papildomų priemaišų / priedų.
Draudžiama reguliuoti pirčių patalpose esančius prietaisus.
Draudžiama atsinešti savo maisto ir gėrimų, įsigytų ne Viešbučio teritorijoje.
10. Viešbučio TonyResort svečiai privalo
Laikytis Viešbučio bendrųjų naudojimosi taisyklių.
Susimokėti iš karto už visas suteiktas paslaugas (gali būti taikomos išimtys atskirais atvejais, aptartai su Viešbučio administracija).
Išvykstant iš Viešbučio paduoti durų raktą, grąžinti Viešbučio administratoriui Viešbučio suteiktą inventorių, įsitikinti, kad už visas paslaugas yra sumokėta, perduoti administratoriui užsakytą kambarį.
Griežtai laikytis priešgaisrinės saugos taisyklių.
Išeinant iš kambario įsitikinti, kad visi elektros prietaisai yra tinkamai išjungti: šviesos, televizorius ir kt.
Nepamiršti patikrinti, kad visi karšto ir šalto vandens čiaupai būtų sandariai užsukti.
Išeinant įsitikinti, kad numeris yra saugiai užrakintas ir pašalinis asmuo negali į jį įeiti.
Pastebėjus/įvykdžius kokį nors gedimą Viešbutyje būtina – nedelsiant pranešti Viešbučio administracijai.
Numerio rakto dublikatas, gali būti išduodamas tik svečiui pateikus asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Pametus ar sugadinus numerio raktą, taikoma bauda – 15 eurų.
Svečiui, iki 14 val. neatlaisvinus kambario ir neturint galimybės su juo susisiekti, arba kai Svečias piktybiškai neatsiskaito už suteiktas paslaugas ir neatlaisvina kambario administracijos prašymu – administracija pasilieka teisę kambaryje esančius daiktus perkelti į Viešbutyje saugomas patalpas.
Ekstremaliu atveju Viešbučio svečiai privalo pirmiausia kreiptis į registratūrą tel.: +370 611 44445 arba trumpuoju numeriu iš kambario 100.
Asmenims, kurie nesutinka laikytis šių taisyklių, Viešbučio paslaugos nėra teikiamos ir toks asmuo nedelsdamas privalo palikti Viešbučio teritoriją.
11. Priešgaisrinės taisyklės
Kilus gaisrui, svečias privalo:
– Nedelsiant pranešti apie tai Viešbučio registratūrai, tel. 100 arba +37061144445 bei priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai tel. 112;
– Pasitraukti iš pavojingos zonos ir veikti pagal Viešbučio personalo arba priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos nurodymus.
– Visuose komplekso kambariuose yra atitinkamo aukšto planai bei evakuacijos iš patalpos schemos, kuriose nurodomas kambario vieta bei artimiausi evakuaciniai išėjimai. Svečias privalo išeiti iš savo kambario po to, kai uždarys langus ir duris; jeigu koridoriai ir laiptinės uždūmintos ir pasitraukti iš patalpų neįmanoma, svečias turėtų pasilikti kambaryje ir plačiai atverti langus. Sandariai uždarytos durys gali ilgam apsaugoti nuo pavojingos temperatūros. Kad neapsinuodytų dūmais, svečiui rekomenduojama uždengti plyšius ir vėdinimo sistemos kanalus vandenyje sudrėkintais rankšluosčiais arba patalynė;
– Pasistengti telefonu bei kitais įmanomais būdais pranešti Viešbučio personalui savo buvimo vietą;
– Atvykus į įvykio vietą ugniagesiams, prieiti prie lango ir šauktis pagalbos.
12. Viešbučio TonyResort svečių aptarnavimas ir patalpų priežiūra
Pusryčiai Viešbutyje pateikiami kasdien nuo 8:00 iki 11:00 val. Nuo 11 iki 12 val. Viešbučio restorane vyksta techninė pertrauka.
Viešbučio kambarių tarnyba dirba nuo 8:00 iki 20:00 val.
Gyvenamuose kambariuose rankšluosčiai ir chalatai keičiami kasdien, patalynė kas 3 dienas.
Aptvarkymai gyvenamuose kambariuose vyksta po 14.00 (jei svečias nepareiškė noro, kad vyktų kitaip).
Viešbučio darbuotojai saugumui užtikrinti, turi teisę, iš anksto neįspėję svečio, įeiti į Viešbučio svečių gyvenamus kambarius.
Viešbučio personalas, netrukdydamas svečių poilsio, gali atlikti smulkų patalpų bei inventoriaus remontą, bei lauko darbų ruošą.
13. Automobiliai
Automobiliais atvykę svečiai, paliekantys automobilius viešbučio stovėjimo aikštelėje, registruojantis Viešbutyje privalo pateikti automobilio numerį, esant būtinybei prižiūrėti bendrą tvarką.
Transporto priemonę būtina laikyti tam pritaikytose parkavimo vietose.
Automobilio Parkavimas Viešbučio svečiams yra nemokamas – visos viešnagės metu.
Draudžiama palikti automobilį ar kt. motorinės, mechaninės bei elektrinės transporto priemonės išvykus iš Viešbučio teritorijos kitu transportu. Viešbutis neteikia transporto priemonių saugojimo paslaugų. Pažeidus šias taisykles Viešbučio administracija gali taikyti papildomus mokesčius.
Draudžiama automobilio (ar kt. motorinės, mechaninės bei elektrinės transporto priemonės) laikyti ant vejos ar kitaip nepritaikytose parkavimo vietose. Už šiame punkte taisyklių nesilaikymą taikoma bauda 50 Eur už kiekvieną pažeidimo atvejį.
Svečias yra atsakingas už jo transporto sukeltą žalą ir jos atlyginimą. Už kiekvieną sukeltos žalos atveju (pvz.: paliktas tepalų dėmes) svečiui taikoma 30 EUR bauda.
Viešbučio svečiams suteikiame galimybę pasikrauti elektromobilius nemokamai (krovimo laikas neilgesnis nei 2 val.) Po 2 val. krovimo laiko, maloniai prašome, patraukti savo elektromobilius ir perleisti krovimą kitiems svečiams.
14. Maitinimas
Pusryčiai viešbutyje pateikiami visomis dienomis (I-VII) – nuo 8:00 iki 11:00 val.
Pusryčiai gali būti pateikiami į kambarį už papildomą mokestį.
Svečiui išvykstant iki 08:00 val. ir jam pageidaujant, paruošiama pusryčių dėžutė išsinešimui. Apie ankstyvą išvykimą iki 08:00 val. svečias turi informuoti Viešbučio registratūros darbuotojus dieną prieš iki 20:00 val.
Viešbutyje vartoti savo atsivežtus maisto produktus ir gėrimus leidžiama tik išsinuomotuose Viešbučio kambariuose. Kiekvienas svečias atsako už atsivežto maisto/gėrimų kokybę. Atsakomybė už pasekmes, atsiradusias dėl netinkamos maisto kokybės, tenka svečiui. Viešbutis neprivalo pasirūpinti atsivežtų produktų ir gėrimų serviravimu, saugojimu.
15. Viešbučio dovanų čekių įsigijimo, naudojimo sąlygos ir taisyklės
Viešbučio dovanų čekių galima įsigyti Viešbučio registratūroje, svetainėje www.tonyresort.lt arba kreipiantis į registratūrą jos kontaktiniu tel. arba el. paštu. Perkant dovanų čekį, reikia atsiskaityti iš karto.
Viešbutis turi teisę, bet kuriuo metu pakeisti ir papildyti šias dovanų čekių įsigijimo ir naudojimo taisykles. Įsigyjant dovanų čekį, taikomos taisyklės, galiojančios dovanų čekio įsigijimo metu. Dovanų čekio pirkėjas ir/ar turėtojas sutinka su Viešbučio dovanų čekių įsigijimo, naudojimo sąlygomis ir taisyklėmis.
Viešbutis neprisiima jokios rizikos ir atsakomybės dėl nuostolių ir praradimų, kuriuos patiria dovanų čekio pirkėjas ir/ar dovanų čekio turėtojas dėl to, kad nesusipažino su šiomis taisyklėmis.
Jei skiriasi dovanų čekio pirkėjas ir jo naudotojas, dovanų čekį apmokėjęs asmuo yra atsakingas, kad dovanų čekio turėtojas būtų supažindintas su šiomis taisyklėmis.
Dovanų čekis galioja tik rezervuojant paslaugas tiesiogiai, telefonu +37061144445 arba el. paštu [email protected]
Dovanų čekio turėtojui užsisakius bet kurias Viešbučio paslaugas, laikoma, kad jis susipažino su Viešbučio Taisyklėmis ir sutinka jomis vadovautis.
Svečiai turi iš anksto (užsisakant paslaugą ir prieš Paslaugos teikimo pradžios laiką) informuoti Viešbutį apie pageidavimą atsiskaityti už paslaugas dovanų čekiu. Rezervacijos priimamos priklausomai nuo Viešbučio užimtumo.
Dovanų čekis negrąžinamas ir į pinigus nekeičiamas.
Paslaugos, nurodytos dovanų čekyje, į kitas paslaugas nekeičiamos. Jomis nepasinaudojus, pinigai nėra grąžinami.
Dovanų čekis turi būti išnaudotas per vieną kartą.
Jei pasirinktų Viešbučio paslaugų kaina viršija dovanų čekyje nurodytą sumą, skirtumą čekio turėtojas turi sumokėti vietoje. Jei išsirinktų Viešbučio paslaugų kaina yra mažesnė už sumą nurodytą dovanų čekyje, skirtumas nėra grąžinamas.
Svečiui pageidaujant apsistoti kitos kategorijos kambaryje nei nurodyta dovanų čekyje, taikomos priemokos pagal tą dieną galiojančias paslaugų kainas.
Dovanų čekis galioja tik jame pažymėtomis datomis. Nepanaudojus dovanų čekio jo galiojimo laikotarpiu, čekis tampa nebegaliojančiu ir už jį sumokėti pinigai nėra grąžinami. Dovanų kupono galiojimo terminas nėra pratęsiamas.
Piniginės vertės dovanų čekis yra daugiatipis. PVM sąskaita faktūra už šį čekį išrašoma po paslaugos suteikimo, asmeniui, kuriam faktiškai suteikiamos paslaugos.
Dovanų čekis laikomas panaudotu, kai svečiai rezervuoja paslaugas ir neatvyksta. Rezervavus Dovanų kupone nurodytas paslaugas, jas atšaukti, neprarandant galimybes panaudoti Dovanų kupono kitą kartą, galima jei paslaugų rezervacija atšaukiama mažiau nei 72 valandoms iki jų rezervavimo duomenų ir apie paslaugų atšaukimą pranešama el. paštu: [email protected]
16. Baigiamosios nuostatos
Viešbučiui, svečių turtui ir/ar sveikatai žalos padaręs svečias atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Už nepilnamečių asmenų padarytą žalą atsako jų tėvai ar globėjai. Svečių ar jų pasikviestų asmenų padarytą žalos dydį Kompleksui nustato Viešbučio administracija.
Esant pastabų ar nusiskundimų dėl numerio patalpų, įrenginių, baldų, patalynės kokybės svečiams rekomenduojama nedelsiant kreiptis į Viešbučio registraciją.
Viešbučio administracija nenagrinėja svečių pretenzijų ir neatsako už svečių patirtą turtinę ir / ar neturtinę žalą, jei svečias ar kartu su juo atvykę asmenys, nesilaikė šių taisyklių ir rekomendacijų.
Svečiai yra informuojami, jog Poilsio kompleksas yra laikomas vieša vieta, kurioje rinkodaros tikslais Viešbučio administracija turi teisę fotografuoti Poilsio komplekso teritoriją, įskaitant joje tuo metu esančius svečius. Kiekvienas Poilsio komplekse besilankantis svečias laikomas išreiškęs sutikimą poilsio komplekso teritorijoje būti fotografuojamas, bei sutinka, jog šios nuotraukos gali būti viešinamos.
Šalių atsakomybę už sutarties dėl Viešbučio teikiamų paslaugų neįvykdymą, esant FORCE MAJEURE aplinkybėms, reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.212 str.
Visa informacija, kurią Viešbutis ir svečias sužinojo bendradarbiaudami, yra konfidenciali ir negali būti perduota ar kitaip atskleista trečiajai šaliai be išankstinio raštiško susitarimo, išskyrus atvejus, kai informacijos atskleidimas būtinas pagal LR įstatymus ir kitus teisės aktus.
Viešbutis, rinkdamas, tvarkydamas bei saugodamas svečio jam pateikiamus duomenis bei informaciją, vadovaujasi LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų rinkimo, tvarkymo bei saugojimo tvarką.
Bet kokie ginčai, kilę tarp Viešbučio ir svečių, turi būti sprendžiami derybų keliu. Jei ginčo nepavyksta išspręsti derybų keliu, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka kompetentingame teisme pagal Viešbučio buveinės vietą, nurodytą Juridinių asmenų registre. LR Civilinio kodekso 30 str. 11 dalis numato, kad ieškinys dėl vartojimo sutarčių taip pat gali būti pareiškiamas pagal vartotojo gyvenamąją vietą.
Viešbučio administracija priima svečių pageidavimus ir pasiūlymus, kaip galėtų būti gerinama teikiamų paslaugų kokybė. Raštu pateikti pasiūlymai ir nusiskundimai svarstomi periodinių Viešbučio vadovų susirinkimų metu.
Asmenims, kurie nesutinka laikytis šių taisyklių, Viešbučio paslaugos nėra teikiamos ir toks asmuo nedelsdamas privalo palikti Viešbučio teritoriją.
Ramaus ir malonaus poilsio. Jūs visada laukiami viešbutyje TonyResort !
- Ši informacija paskutinį kartą atnaujinta
- 2024-05-21
- 09:30